FAQ Veel gestelde vragen
Bestellingen:
Waarom heb ik geen bestelbevestingsmail ontvangen?
We sturen je altijd een email zodra de betaling succesvol is afgerond. Maar als je geen email van ons hebt ontvangen check dan eerst even je spam folder. Het kan gebeuren dat onze emails daar belanden. Als je zeker weet dat je geen mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via dit formulier. Dan komen we zo snel mogelijk bij je terug. Mocht je geen antwoord van ons ontvangen, neem dan contact op met ons op via WhatsApp of Signal. Het kan zijn dat je problemen hebt met het ontvangen al van onze emails. Onze excuses voor het ongemak.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Omdat we zo snel als onze ropes versturen is het moeilijk om jouw bestelling te wijzigen of te annuleren. Ons team verpakt je bestelling direct wanneer je hem geplaatst heeft en dat betekend dat wanneer je contact met ons opgenomen hebt en wij het bericht gelezen hebben jouw bestelling al onderweg is. Maar als je de bestelling weigert wanneer hij aankomt wordt hij gratis retour gestuurd. Stuur ons een berichtje en dan laten we je weten of we jouw bestelling nog konden onderscheppen.
Verzenden & Retourneren:
Wat zijn de verzendkosten?
We bieden verschillende verzendmethodes en prijzen aan afhankelijk van het land waar we naar toe sturen. Hieronder vind je een overzicht van alle verzendopties en kosten:
Land | Prijs |
---|---|
Nederland | €3 |
België | €4 |
Luxemburg | €10 |
Duitsland | €5 |
Oostenrijk | €7 |
Denemarken | €7 |
Frankrijk | €7 |
Spanje | €12 |
Italië | €10 |
Hoe lang duurt het voordat jullie de bestelling verzenden en leveren?
We versturen onze producten vaak dezelfde werkdag en gebruiken de beste verzendbedrijven. De meeste van onze bestellingen worden binnen het onderstaande tijdsbestek geleverd. Maar het kan soms zijn dat er vertragingen zijn buiten ons toedoen. Als je je bestelling niet hebt ontvangen binnen het onderstaande tijdsbestek, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door dit formulier in te vullen of een email te sturen naar contact@speedropeshop.com
Land | Levertijd |
---|---|
Nederland | De volgende werkdag |
België | De volgende werkdag |
Luxemburg | Geleverd in 1 - 3 werkdagen |
Duitsland | Geleverd in 1 - 3 werkdagen |
Oostenrijk | Geleverd in 2 - 4 werkdagen |
Denemarken | Geleverd in 1 - 3 werkdagen |
Frankrijk | Geleverd in 2 - 4 werkdagen |
Spanje | Geleverd in 2 - 5 werkdagen |
Italië | Geleverd in 3 - 5 werkdagen |
Met welke verzendbedrijven versturen jullie?
Met welke verzendbedrijven versturen jullie? We proberen voor elk land onze producten met de beste verzendbedrijven te versturen. Hier onder kun je zien welke verzendpartijen we gebruiken per land:
Land | Verzendbedrijf |
---|---|
Nederland | PostNL |
België | BPost |
Luxemburg | DHL |
Duitsland | DHL |
Oostenrijk | DHL |
Denemarken | GLS |
Frankrijk | La Poste |
Spanje | Correos |
Italië | GLS |
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een tracking nummer van ons via email wanneer we je bestelling hebben verzonden. Je kunt met dit trackingnummer de status en locatie volgen van je bestelling op de website van de vervoerder.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
We bieden een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie voor al onze producten. Dit betekent dat je elk product dat je bij ons hebt gekocht binnen 30 dagen nadat je het hebt ontvangen kunt retourneren en een volledige terugbetaling van je betaling kunt krijgen, zonder vragen. De producten die je naar ons terugstuurt, moeten ongebruikt zijn en de originele verpakking bevatten. We behouden ons het recht voor om producten die gebruikt of beschadigd zijn af te wijzen of in mindering te brengen op je restitutie. Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Al je je bestelling retourneerd vul dit formulier in en volg de stappen op die pagina.
Betalingen:
Wat voor betaalmethodes accepteren jullie?
We accepteren alle grote betaalmethodes voor de landen waar we naar verkopen: Direct overmaken, Apple pay, PayPal, Credit card, SOFORT Banking, Bancontact, EPS, Giropay, KBC/CBC, Klarna, Belfius and iDeal.
Hoe gebruik ik een gift card of kortingscode?
Je kunt de gift card of kortingscode in het kortingscode veld op de winkelmand- en afrekenpagina invullen. De korting wordt getoond in de totaalprijs van je bestelling.
Moet ik belasting en importheffingen betalen voor mijn bestelling?
Nee, wij komen uit Nederland en versturen onze producten alleen binnen de EU dus je bent geen belasting of importheffingen verschuldigd.
Sponsorship en samenwerkingen:
Ik ben een atleet, kunnen jullie mij sponsoren?
We zijn altijd op zoek naar CrossFit atleten die bij ons merk passen en die ambassadeur willen zijn op social media en op grote CrossFit evenementen. We hebben geen vaste criteria omdat wij denken dat elke atleet zijn eigen manier heeft om andere te inspireren. Voel je vrij om contact met ons op te nemen en vertel ons waarom je het leuk lijkt om samen te werken.
Ik ben een CrossFit affiliate, kan ik jullie ropes doorverkopen?
We waarderen de CrossFit community en we weten dat deze niet zou bestaan zonder de CrossFit affiliates. Daarom willen we de CrossFit affiliates ondersteunen met speciale prijzen zodat zij ook iets extra kunnen verdienen. Het maakt niet uit of je onze producten wilt doorverkopen of ze als prijs weg wilt geven tijdens interne competities, we willen jullie altijd steunen. Voel je vrij om contact op te nemen via dit formulier om onze CrossFit affiliate prijzen op te vragen of vraag naar de mogelijkheden voor interne competities.
Ik ben een retailer, hebben jullie retail prijzen?
Nee, op dit moment steunen we alleen CrossFit affiliates met betere prijzen.
Ik ben een CrossFit competitie organisator, kunnen jullie mijn CrossFit competitie sponsoren?
We willen heel graag CrossFit competities sponsoren en we zijn altijd op zoek naar mogelijkheden om dat te doen. We zijn op dit moment geïnteresseerd in het sponsoren van grote CrossFit competities in Frankrijk, België of Duitsland. Maar we willen ook graag CrossFit affiliates helpen die inzamelacties of interne competities organiseren. We kunnen dan sponsoren met prijzen en producten om het evenement nog leuk en aantrekkelijker te maken. Als je geïntereseerd bent om samen te werken, neem dan contact op via dit formulier.